hotkeys/shortkeys/skrypty do elfbot ng/elfbot/hacki/elfbocik/elf/ng/hostkeys/shortkeys/icon/navigation/hud
Administrator
Na dzień dzisiejszy po odpaleniu bota ujrzymy taką oto ramkę:
Wybieramy tutaj skórkę naszego bota, czyli różne "layouty". Nie zmienia to w niczym funkcji bota.
Następnie usłyszymy przyjemny dla ucha dźwięk i ukarze się nam główne okienko ElfBota NG. Pododawałem czerwone numerki, by pokrótce opisać funkcje. Niestety nie wszystkie.
Opcja numer 1 - Healing
Opcja numer 2 - Aimbot
Opcja numer 3 - Lists
Opcja numer 4 - HUD
Opcja numer 5 - Extras
Opcja numer 6 - Hotkeys
Opcja numer 7 - Shortkeys
Opcja numer 8 - Reconnect
Offline
Administrator
Opcja numer 9 - Save
Opcja numer 10 - Cavebot
Waypoints
Saving & Loading Settings
Alerts
Cavebot Hotkeys
Looting
Options
Opcja numer 11 - Navigation
Spoiler:
auto 100 dontlist | listboxsetup 1 [$screenleft+6] [$screenbottom-2] 10 45000 'up' | if $curmsg.isnavi { ifnot $curmsg.isbotlook { listboxaddline 1 $setcolor 237 242 '($curmsg.channel$) $systime - $curmsg.formatted' }}
Teraz w okienku Shortkeys szukamy opcji Command symbol, a tam wpisujemy:
Spoiler:
/
Klikamy Save w głównym okienku Elfa.
Teraz wpisujemy na kanale default komendę:
Spoiler:
/navsay Siemano
Zdjęcie, byście zobaczyli jak to wygląda:
______________________________________________________________________________________________________________
Dobra... Chat mamy już za sobą. Czas na wyszukiwanie ziomków na mapce. :-)
Tworzymy hotkey z taką komendą:
Spoiler:
auto 100 displaymap
Teraz klikamy ten hotkey i wszyscy, ktorzy są podłaczeni do Navigation System będą widoczni na naszej mapce. Ja to zrobiłem na przykładzie OTSa, co nie znaczy, że na RL to nie działa. Warto ściągnąć sobie wszystkie mapki! ;-)
Piętra zmieniamy klikając na mapkę i trzymając LPM ruszamy muszką w górę bądź w dół.
Opcja numer 11 - Targeting
Powiedzmy, że to z okazji 20k odwiedzin mojego poradnika (a nie przez Wasze groźby wysyłane mi na PW) oddaję w Wasze ręce dobry, aczkolwiek nie ukończony produkt jakim jest instrukcja obsługi CAVE BOTA w Elfie!
Cave Bot składa się z dwóch różnych opcji. Jest to opcja numer 10 (Cavebot) i numer 15 (Targeting). W pierwszej kolejności opis opcji dostępnych w okienku TARGETING.
Okienko podzielone jest na 4 różne kategorie, opisane poniżej:
Monsters definition and behaviours:
Najpierw klikamy na <New Monster>
Name - wpisujemy jakiegoś potworka, który ma być zabijany przez naszego chara.
Count – Gdy count jest na Any, to targeting działa przy dowolnej liczbie potworów.
Setting – Cyfra, którą tutaj wybierzemy wyznacza wartość dla ilu potworków widzianych na ekranie ustawienie będzie działać.
Categories - Do uzupełnienia.
HP% range - Wybieramy ile HP ma zjeżdżać potworkowi. Domyślnie od 100 do 0 (liczone w procentach).
Danger level – Wybieramy poziom niebezpieczeństwa potworka. Im wyższa wartość tym potwór jest bardziej niebezpieczny i bot będzie próbował go zabić w pierwszej kolejności.
Master attacks:
Don’t avoid – Nie ucieka przed potworkami.
Avoid wave – Unika ataków typu fire wave Draga.
Avoid beam – Unika ataków typu energy beam Warlocka.
Desired stance: Tu ustawiamy w jaki sposób bot ma podchodzić do potworka:
Malee – Strike – Stoi w miejscu gdy zobaczy potworka. Jednak gdy ten podejdzie, to zawsze ustawia się twarzą w twarz.
Malee – Parry – Bot po prostu podchodzi do potworka i stoi. Ale gdy mamy na sobie więcej niż 2 potworki, to zaczyna tak biegać, by biły go tylko 2.
Dist – Away – Uciekamy przed potworkami. Na ile kratek ma uciekać będzie opisane w Stance Options.
Melee – Reach – Podchodzi i klatuje potworka nie ruszając się przy tym.
Melee – ParryReach – Do uzupełnienia.
Melee – Approach – Bot będzie podbiegał do potworka i ustawiał się na skos.
Melee – Cirlce – Do uzupełnienia.
Melee – ReachCircle – Podbiega do potworka, ustawia się na skos od strony, w którą ma skierowaną potworek głowę.
Melee – ReachStrike – Podbiega do potworka, a głowę zawsze kieruje w stronę przeciwną do niego.
Distance – Wait – Do uzupełnienia.
Lose Target – Stara się zgubić cel.
Lure Target – Luruje potworka.
Desired action – W pierwszym okienku wybieramy albo atak, albo chodzenie za potworkiem. W drugim rodzaj ataku – opisywać nie trzeba – jest to wystarczająco domyślne.
Attack mode – Wybieramy jak nasz char powinien walczyć:
Stand/Offensive – Char stoi w miejscu, czeka na potworka i wali na full atk.
Stand/Balanced – Char stoi w miejscu, czeka na potworka i wali na balanced.
Stand/Defensive - Char stoi w miejscu, czeka na potworka i wali na defie.
Chase/Offensive – Char biegnie do potworka i wali na full atk.
Chase/Balanced - Char biegnie do potworka i wali na balanced.
Chase/Defensive - Char biegnie do potworka i wali na defie.
Wear ring – Kiedy atakujemy tego potworka, to dodatkowo zakłada nam dowolny pierścień.
Play alarm – odtwarza alarmy.
Loot monster – Podbiega do ciał potworków, otwiera je i zbiera loot. UWAGA! Nie otwiera bagów ani plecaków, które są w potworku!
Stance Options
Range distance – Wybieramy ile kratek od potworka ma się trzymać z daleka. Najlepiej mieć zaznaczoną opcję Dist – Away.
Attack frequency – Z jaką częstotliwością ma sprawdzać odległość miedzy Tobą a potworkiem.
Ignore other’s monster – Ignoruje resztę potworków, ucieka tylko przed tym jednym.
Ignore Anti-bot monsters – Ignoruje potworki zwane „antybotami”.
Allow diagonal movement – Do uzupełnienia.
Run Targeting – Dopiero teraz wszystkie stworzone opcje zaczynają działać.
Target selection
List Order – Najpierw kara potworka, który znajduje się wyżej w Monster Definition.
Health – Napada te potworki, które mają procentowo mniejszą ilość HP.
Proximity – Bije potworki znajdujące się najbliżej.
@Danger – Bije te, które są najniebezpieczniejsze.
Random – Tak jakby losowo wybierał potworka, którego ma bić
Stick – Jeżeli potworek ucieknie, a później wróci, to zostanie on ponownie zaatakowany.
Target must be reachable – Jeżeli możemy podejść do potworka, to będziemy go atakować.
Target must be shootable – Jeżeli zobaczymy potworka na ekranie i będzie można w niego @oddać strzał z czaru/runy (niekoniecznie podejść do niego!), to będzie go atakował.
Offline
Administrator
Opcja numer 12 - Icons
Offline