Spis skryptów dla guild

hotkeys/shortkeys/skrypty do elfbot ng/elfbot/hacki/elfbocik/elf/ng/hostkeys/shortkeys/icon/navigation/hud

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Forum jest bo jest, nie będzie aktualizowane ani ulepszane dla użytkowników. Jeżeli znajdą się chętni na poprowadzenie tego forum i przywrócenie mu życia proszę pisać na priv. Pozdrawiam

#1 2011-01-12 00:22:18

 Administrator

Administrator

Skąd: B-Ce
Zarejestrowany: 2010-11-15
Posty: 1023
Punktów :   
WWW

Elfbot NG - Wszystko co z nim związane

Na dzień dzisiejszy po odpaleniu bota ujrzymy taką oto ramkę:
Wybieramy tutaj skórkę naszego bota, czyli różne "layouty". Nie zmienia to w niczym funkcji bota.
http://img70.imageshack.us/img70/8060/20081205204534im9.jpg
Następnie usłyszymy przyjemny dla ucha dźwięk i ukarze się nam główne okienko ElfBota NG. Pododawałem czerwone numerki, by pokrótce opisać funkcje. Niestety nie wszystkie.
http://img139.imageshack.us/img139/5986/ogolniech1.png

Opcja numer 1 - Healing



http://img156.imageshack.us/img156/812/healingnk1.jpg
Spell Hi - W pierwszym okienku wpisujemy czar, którym mamy się leczyć. Na przykład "exura". W drugim okienku (health) wpisujemy ilość HP. Jezeli spadnie poniżej wpisanej liczby, to użyjemy "exura". Trzecie okienko (Mana), to ilość many. jezeli beziesz miał poniżej tej many, to nie użyje tego czaru.
Spell Lo - Tutaj możemy wpisać inny czar, który uleczy naszą postać. W pierwszym okienku wpisujemy przykładowo "exura gran". Jeżeli wpiszemy tu mniejszą ilość HP niż w Spell HI, a poziom naszego życia spadnie poniżej tejże właśnie liczby, to bot użyje "exura gran".
Uh Rune - W okienku Health wpisujemy ilość HP. Jeżeli bedzie poniżej, to bot użyje UHa. Warto dodać, że UH będzie użyty w ostateczności czyli - jeżeli nie mamy many na czar "exura gran" i "exura".
HP Potion - Wpisujemy ilość HP poniżej której char użyje potiona. Klikając myszką na niebieskie tło, a następnie strzałką w dół zmieniamy rodzaj potiona. Do wyboru - Light; Strong; Great; Ultimate; Spirit
MP Potion - Tutaj ustawiamy kiedy nasza postać ma łykać mana potiony. Jeżeli ilość naszej many spadnie poniżej liczby, którą wpisaliśmy w okienko (Mana), to automatycznie zaczniemy łykać manasy. Po kliknięciu myszką na niebieskie okienko, a następnie strzałką w dół możemy wybierać jakiego rodzaju mamy pić fluidy. Do wyboru: Light; Strong; Great; Spirit
Healer Options - Ustawiamy czas po jakim wszystkie wyżej wymienione opcje będą działać. Domyślne opcje są dobre i nie ma potrzeby ich zmieniać.
Heal Friend - Leczy przyjaciół, którzy są w Twojej Friend List, ale o tym później.

Opcja numer 2 - Aimbot


http://img219.imageshack.us/img219/3626/aimbotcd4.jpg
Priortitize mages with least cur mp - Zaznacza/atakuje magów/druidów, którzy mają najmniej many. (np tego, który właśnie użył runy paraliż i ma jej mało).
Prioritize mages with most miss. mp - Zaznacza/atakuje magów/druidów, którzy mają najwięcej many.
Choose enemies with lowest cur hp - Zaznacza/atakuje wroga (każdego, nie ważne jaką ma profesję), który ma najmniejszą ilość HP - procentowo. Jeżeli Mag ma 300 HP i jest to jego full HP, a Knight ma 800 i jest to jego połowa HP, to zaznaczy/zaatakuje Knighta.
Lock on leader's target - Wybiera ten sam cel co leader.
Auto-combo paralyze/leader target - Atakuje tylko osoby biegające na paraliżu, które wybierze combo leader. Jeżeli combo leader zaatakuje kogoś bez paralyze, to nasz char go nie zaatakuje.
Trace shots - Dokładniej widać kto w kogo strzela z run.
Display best target - Zaznacza najsilniejszego wroga według bota. Ten co ma najwięcej many i HP
Discount Protection zones - Atakuje tego, kto nie ma PZ. Czyli tych bez skulli, by przypadkiem nie dali loga. ;-)
Lock on paralyzed sub/enemies - Zaznacza/bije każdego wroga, który "biega" na paraliżu.
Choose subenemy if no enemy - Zaznacza/bije "podwroga". Więcej o podwrogach w dziale 3.
Target enemies onlu if skulled - Zaznacza wroga, który ma skulla. Niezależnie czy to RS, Biały czy też żółty. Jest to opcja oszczędzania murder fragów.
Target subenemies only if skulled - Tak jak wyżej z tym wyjątkiem, że zaznacza "podwrogów".
Target others only if skulled - Zaznacza/atakuje wszystkich spoza listy Twoich przyjaciół (o listach w dziale 3), którzy mają skulla - łącznie z nub charami.
Aim leaders - Wpisujemy nick combo lidera
Aim type: Wybieramy jak nasza postać ma się zachować w przypadku gdy nasz combo leader kogoś zaatakuje. Mamy do wyboru No Action (nie robi nic), Attack (atakuje), Follow (biegnie za celem, który zaznaczył combo leader. Gdy wybierzemy Attack, to możemy wybrac z czego mamy bić. Do wyboru - HMM, Stalagmite, Icicle, SD, Explo, Exori Vis, Exori Mort, Exori Flam, Exori Frigo, Exori Tera, Exori Hur, Exori San.

Opcja numer 3 - Lists


To właśnie tutaj wpisujesz i aktualizujesz nicki zarówno swoich przyjaciół jak i wrogów. Dodatkowo jest jeszcze podział na "podprzyjaciół" i "podwrogów". Ci z dopiskiem "pod" są jakby mniej ważni i bot widzi ich w drugiej kolejności. Tak jak masz w liście przyjaciela, który właśnie pada i "podprzyjaciela", który również pada. W tym momenci bot najpierw uleczy Twojego przyjaciela, a dopiero później "podprzyjaciela" (jeżeli zdąży ofc xD).
http://img390.imageshack.us/img390/8138/listsor5.jpg
Team Marks - Po kliknięciu pojawia się nam przy osobach dodanych do listy literka "E" (enemy) bądź "F" (friend).
Color outfits of listed players - Automatycznie zmienia kolory wszystkich dodanych do listy.
Przyjaciół widzisz na niebiesko:
http://img508.imageshack.us/img508/8617/listfriendshw5.jpg
Wrogów zaś na czerwono:
http://img361.imageshack.us/img361/3426/listenemyfx8.jpg

Opcja numer 4 - HUD


Player info Enabled - Zaznaczasz czy mają być pokazywane jakiekolwiek informacje o graczu. Jeżeli to jest odznaczone, to inne też nie będą pokazywane.
Show guild name - Pokazuje nam zaraz pod nickiem danej osoby w jakiej jest gildii.
Show vocation, level, hp - Widzimy jaką dana osoba ma profesję, lvl i ile ma aktualnie HP, a ile maksymalnie.
Look at players automaticly - Gdy ta opcja jest odznaczona, to dopiero gdy klikniesz "Look" na daną osobę, to wyświetlą się informacje o danej osobie. Jednak jeżeli jest zaznaczona, to w momencie gdy ktoś pojawi się na ekranie, to od razu widzisz wszystkie informacje, które zaznaczyłeś w poprzednich punktach.
Show estimated mana - Pokazuje ile prawdopodobnie dany player może mieć many.
Jeżeli masz wszystko zaznaczone, to wygląda to tak:
http://img369.imageshack.us/img369/6334/kasztaniakpq0.jpg
On-screen Info Enabled - Zaznaczasz czy mają być pokazywane jakiekolwiek informacje o Elfie i jego opcjach, o których niżej.
General information - Pokazuje w lewym górnym rogu takie informacje jak - Ping, Zadany DMG, Exp na godzinę, ostatni cel, który atakowałeś.
Death timers - Pokazuje w lewym górnym rogu playerów, którzy zginęli na twoich oczach oraz odlicza czas jaki pozostał do PZta.
Magic wall timers - Na górze ekranu widzisz ile czasu bedzie jeszcze stał Twój ostatnio rzucony magic wall. To samo tyczy się drzewek rzucanych przez druidów (exevo grav vita)
Activated hotkeys/shortkeys - Na górze ekranu widzisz aktywowane hotkeye/shortkeye (o których w dziale 7)
Healing percentages - Po zadaniu dmga playerowi/potworkowi widzisz ile procent mu spadło. To samo jeśli się uleczył. Widzisz o ile procent się uleczył.
Damage per second - DMG na sekunde
Spell timers - Na górze ekranu widać ile trwają jeszcze poszczególne czary. Miedzy innymi: Haste, Strong Haste, Mana shield, Utana Vid
Navigation & exiva Players - Gracze, których masz w systemie nawigacji (wszystko o nawigacji w dziale 11) oraz exivowani przez Ciebie gracze nigdy już Cię nie zaskoczą. Dzięki temu widzisz ile kratek od Ciebie jest dany gracz i na którym piętrze się znajduje. Poza tym widzisz jego nick w którymś z rogów ekranu - oznacza to, że w prostej linii właśnie tam się znajduje exivowany gracz.

Opcja numer 5 - Extras


http://img91.imageshack.us/img91/9572/extrasiw1.jpg
Framerate booster – Zwiększa liczbę FPSów
World Only View - Okienko Tibii powiększa się. Znikają natomiast kanały (default i wszystkie inne) oraz nie widać EQ.
Open windows small -
Keep charlist open – Nie znika otworzona lista charów
Load settings at login - po zalogowaniu automatycznie wczytuje poprzednie ustawienia.
Open backpacks at login - Otwiera wszystkie plecaki przy zalogowaniu.
Click reuse enabled – Nie znika strzałka z Magic wallem. Gdy raz użyjesz mwalla, to przy każdym kliknięciu LPM na widocznym obszarze rzucisz mwalla. Działa dotąd aż nie klikniesz PPM.
Xray view - Widzisz name potworków, które są niżej
Alternate time format -
Use old rune aiming – Wyłącza hotkeye poczawszy od F1 aż do F12. Bijesz się jak na kliencie 7.6.
Take screenshot at death - robi screena w momencie gdy padasz. Zdjęcie zapisuje się w folderze z Elfbot NG.
Load last skin - Wczytuje poprzednio używany skin.

Opcja numer 6 - Hotkeys


http://img353.imageshack.us/img353/9250/hotkeysmr7.png
Hotkeye - To właśnie w tym miejscu tak naprawdę rozpoczyna się zabawa. To tutaj możesz ustawić, bot by leczył Twoich przyjaciół, widział niższe piętra, chodził strzałkami szybciej niż na map klicku (tzw. dash), używał czaru gdy jesteś sparaliżowany, łykał manasy gdy masz mało many, zmieniał ringi, trzymał manashield i (strong)haste oraz wiele, wiele więcej - a wszystko to bot robi automatycznie, bez Twojego udziału. Wystarczy, że raz aktywujesz "skrypt" jednym przyciskiem.

Opcja numer 7 - Shortkeys


http://img48.imageshack.us/img48/4953/shortkeysxt9.jpg
Shortkeys - Dokładnie to samo, co wyżej z tą różnicą, że bot uaktywni skrypty po wpisaniu danego słowa "wyzwalacza".Jeżeli w okienku Tibii wpiszę słowo exp, to wyświetlą mi się w pasku tibii informacje o tym ile jeszcze potrzebuję expa na następny poziom, ile mam expa na godzinę oraz kilka mniej istotnych info.

Opcja numer 8 - Reconnect


Reconnect - jest to prosta opcja, po której nasza postać zrobi reloga. Czyli wyloguje się i zaloguje ponownie.

Offline

 

#2 2011-01-12 00:30:23

 Administrator

Administrator

Skąd: B-Ce
Zarejestrowany: 2010-11-15
Posty: 1023
Punktów :   
WWW

Re: Elfbot NG - Wszystko co z nim związane

Opcja numer 9 - Save


Zapisuje wszystkie nasze ustawienia. Warto wiedzieć, że jeżeli zmienimy coś w "Healing"/”Lists” to zawsze musimy kliknąć save, by nasze nowe ustawienia zostały zapisane i używane przez bota.

Opcja numer 10 - Cavebot


Główne okienko mamy podzielone na pięć segmentów:
http://img24.imageshack.us/img24/8194/cavebotuo9.jpg

Waypoints



Aby robić waypointy należy chodzić po mapce i klikać w odpowiednie przyciski na Elfie:
Stand – Char zatrzyma się na chwilę w tym miejscu
Node – Opcja podobna do Walk. Powiedzmy, że jeżeli gonimy potworka przez pół jaskini, to po zabiciu nie wracamy się do poprzedniego waypointa, tylko idziemy do następnego.
Walk – Biegamy od waypointa do waypointa . Gdy bijemy jakiegoś potworka, to przestaje biegać, by nie nalurować ich sobie więcej.
Action – Opcja, którą możemy bardzo rozbudować. Tu właśnie dodajemy skrypty takie jak depositer, rozmowa z NPC, levitate itd....
Rope – Domyślnie używa zwykłej Rope na rope place. Ważne, by wcześniej zaznaczyć opcję Stand
Ladder – Wchodzi po drabinie. Również najpierw trzeba użyć obok (lub na miejscu drabiny) opcji Stand
Shovel – Domyślnie używa zwykłego Shovela
Lure – Gdy naciśniemy ten przycisk, to bot będzie lurował potworki do tego miejsca.

Show labels – Zamiast numerków (pozycji) w Waypoints widać nazwę, którą wpisaliśmy w opcji Label
FOLLOW WAYPOINTS – od tej pory zaczyna chodzić po waypointach


Wchodzenie w dziury, schody itp.
http://img24.imageshack.us/img24/7381/schodkiax9.jpg
W tym przypadku stajemy na chodach, zaznaczamy w Emplacement opcję North, a następnie klikamy Walk

Saving & Loading Settings


Wczytujemy, zapisujemy i edytujemy nasze lub czyjeś waypointy. Nic trudnego. :-P

Alerts




Oznaczenia:
S – Odtwarza alarm
P – Wstrzymuje wszystkie funkcję Cavebota
X – Daje loga
R – Próbuje zalogować się ponownie
----------------------------------------------------
Player on screen – Gdy ktoś jest na naszym ekranie
GM/CM detected – Gdy teleportuje się do nas GM lub CM
Player attaking – Gdy zły człowiek nas zaatakuje
Default chat msg – Gdy na naszym kanale default pojawi się jakakolwiek wiadomość
Private chat msg – Gdy ktoś do nas napisze prywatną wiadomość
Disconnected – Gdy nas wyloguje.


Cavebot Hotkeys



Tu wklejamy nasze hotkeye, które będą odpalone wraz z tymi waypointami.

Looting


W tym miejscu wybieramy co mamy zbierać do naszego plecaka. Mamy trzy okienka do wypełnienia. Od lewej.
Pierwsze pole – Wpisujemy ID danego itemu. Aby zobaczyć ID należy kliknąć „look” na item, a jego ID pokaże się nam w miejscu, w którym wyświetlany jest napis „You are full” :-)
Drugie pole – Wpisujemy e, gdy chcemy zbierać dany item do plecaka, lub g, gdy chcemy item wyrzucać pod siebie.
Trzecie pole - Wpisujemy dowolną nazwę itemu. Może być nawet - gówno :-P

Options



Use Rope – Wybieramy jakiej liny ma używać jeżeli mamy gdzieś w skryptach zaznaczoną opcję Rope
Use Shovel – Wybieramy jaką łopatę mamy używać jeżeli mamy gdzieś w skryptach zaznaczoną opcję Shovel
Open next bp – Gdy w plecaku mamy plecak i ten pierwszy zapełnimy, to otworzy drugi
Loot nearby targets – Otwiera tylko potworki, które padły obok. Powoduje także otwieranie bagów!
Loot distant targets – Zapamiętuje gdzie padły potworki i otwiera je wszystkie

Opcja numer 11 - Navigation


Nawigacja otwiera przed nami wiele nowych możliwości, których nie oferuje żaden inny bot. Służy ona głównie po to, by gracze z ElfBotem mogli ze sobą rozmawiać. Mało tego, można także zobaczyć, w którym miejscu znajduje się dany gracz. Ale wszystko jest opisane dokładniej kilka linijek niżej. :-)
http://img147.imageshack.us/img147/1183/navigationao0.jpg
IP/Port - Wpisujemy tu IP osoby, która zakłada Navigation Server. Obok nalezy wpisać Port.
Login - Nasz login
Pass - hasło, by połączyć się z Navigation Serverem
Color rgb - Najlepszy jest domyślny.
Po zaznaczeniu wszystkiego tworzymy shortkey:

Spoiler:

auto 100 dontlist | listboxsetup 1 [$screenleft+6] [$screenbottom-2] 10 45000 'up' | if $curmsg.isnavi { ifnot $curmsg.isbotlook { listboxaddline 1 $setcolor 237 242 '($curmsg.channel$) $systime - $curmsg.formatted' }}

Teraz w okienku Shortkeys szukamy opcji Command symbol, a tam wpisujemy:

Spoiler:

/

Klikamy Save w głównym okienku Elfa.
Teraz wpisujemy na kanale default komendę:

Spoiler:

/navsay Siemano

Zdjęcie, byście zobaczyli jak to wygląda:
http://img387.imageshack.us/img387/8114/navchatwl7.jpg

______________________________________________________________________________________________________________

Dobra... Chat mamy już za sobą. Czas na wyszukiwanie ziomków na mapce. :-)
Tworzymy hotkey z taką komendą:

Spoiler:

auto 100 displaymap

Teraz klikamy ten hotkey i wszyscy, ktorzy są podłaczeni do Navigation System będą widoczni na naszej mapce. Ja to zrobiłem na przykładzie OTSa, co nie znaczy, że na RL to nie działa. Warto ściągnąć sobie wszystkie mapki! ;-)
Piętra zmieniamy klikając na mapkę i trzymając LPM ruszamy muszką w górę bądź w dół.
http://img129.imageshack.us/img129/8592/screenavigationjf9.jpg

Opcja numer 11 - Targeting


http://img9.imageshack.us/img9/3236/targetingra5.jpg

Powiedzmy, że to z okazji 20k odwiedzin mojego poradnika (a nie przez Wasze groźby wysyłane mi na PW) oddaję w Wasze ręce dobry, aczkolwiek nie ukończony produkt jakim jest instrukcja obsługi CAVE BOTA w Elfie!
Cave Bot składa się z dwóch różnych opcji. Jest to opcja numer 10 (Cavebot) i numer 15 (Targeting). W pierwszej kolejności opis opcji dostępnych w okienku TARGETING.
Okienko podzielone jest na 4 różne kategorie, opisane poniżej:

Monsters definition and behaviours:




Najpierw klikamy na <New Monster>
Name - wpisujemy jakiegoś potworka, który ma być zabijany przez naszego chara.
Count – Gdy count jest na Any, to targeting działa przy dowolnej liczbie potworów.
Setting – Cyfra, którą tutaj wybierzemy wyznacza wartość dla ilu potworków widzianych na ekranie ustawienie będzie działać.
Categories - Do uzupełnienia.
HP% range - Wybieramy ile HP ma zjeżdżać potworkowi. Domyślnie od 100 do 0 (liczone w procentach).
Danger level – Wybieramy poziom niebezpieczeństwa potworka. Im wyższa wartość tym potwór jest bardziej niebezpieczny i bot będzie próbował go zabić w pierwszej kolejności.
Master attacks:

Don’t avoid – Nie ucieka przed potworkami.
Avoid wave – Unika ataków typu fire wave Draga.
Avoid beam – Unika ataków typu energy beam Warlocka.

Desired stance: Tu ustawiamy w jaki sposób bot ma podchodzić do potworka:
Malee – Strike – Stoi w miejscu gdy zobaczy potworka. Jednak gdy ten podejdzie, to zawsze ustawia się twarzą w twarz.
Malee – Parry – Bot po prostu podchodzi do potworka i stoi. Ale gdy mamy na sobie więcej niż 2 potworki, to zaczyna tak biegać, by biły go tylko 2.
Dist – Away – Uciekamy przed potworkami. Na ile kratek ma uciekać będzie opisane w Stance Options.
Melee – Reach – Podchodzi i klatuje potworka nie ruszając się przy tym.
Melee – ParryReach – Do uzupełnienia.
Melee – Approach – Bot będzie podbiegał do potworka i ustawiał się na skos.
Melee – Cirlce – Do uzupełnienia.
Melee – ReachCircle – Podbiega do potworka, ustawia się na skos od strony, w którą ma skierowaną potworek głowę.
Melee – ReachStrike – Podbiega do potworka, a głowę zawsze kieruje w stronę przeciwną do niego.
Distance – Wait – Do uzupełnienia.
Lose Target – Stara się zgubić cel.
Lure Target – Luruje potworka.

Desired action – W pierwszym okienku wybieramy albo atak, albo chodzenie za potworkiem. W drugim rodzaj ataku – opisywać nie trzeba – jest to wystarczająco domyślne.
Attack mode – Wybieramy jak nasz char powinien walczyć:

Stand/Offensive – Char stoi w miejscu, czeka na potworka i wali na full atk.
Stand/Balanced – Char stoi w miejscu, czeka na potworka i wali na balanced.
Stand/Defensive - Char stoi w miejscu, czeka na potworka i wali na defie.
Chase/Offensive – Char biegnie do potworka i wali na full atk.
Chase/Balanced - Char biegnie do potworka i wali na balanced.
Chase/Defensive - Char biegnie do potworka i wali na defie.
Wear ring – Kiedy atakujemy tego potworka, to dodatkowo zakłada nam dowolny pierścień.
Play alarm – odtwarza alarmy.
Loot monster – Podbiega do ciał potworków, otwiera je i zbiera loot. UWAGA! Nie otwiera bagów ani plecaków, które są w potworku!

Stance Options




Range distance – Wybieramy ile kratek od potworka ma się trzymać z daleka. Najlepiej mieć zaznaczoną opcję Dist – Away.
Attack frequency – Z jaką częstotliwością ma sprawdzać odległość miedzy Tobą a potworkiem.
Ignore other’s monster – Ignoruje resztę potworków, ucieka tylko przed tym jednym.
Ignore Anti-bot monsters – Ignoruje potworki zwane „antybotami”.
Allow diagonal movement – Do uzupełnienia.
Run Targeting – Dopiero teraz wszystkie stworzone opcje zaczynają działać.

Target selection


List Order – Najpierw kara potworka, który znajduje się wyżej w Monster Definition.
Health – Napada te potworki, które mają procentowo mniejszą ilość HP.
Proximity – Bije potworki znajdujące się najbliżej.
@Danger – Bije te, które są najniebezpieczniejsze.
Random – Tak jakby losowo wybierał potworka, którego ma bić
Stick – Jeżeli potworek ucieknie, a później wróci, to zostanie on ponownie zaatakowany.
Target must be reachable – Jeżeli możemy podejść do potworka, to będziemy go atakować.
Target must be shootable – Jeżeli zobaczymy potworka na ekranie i będzie można w niego @oddać strzał z czaru/runy (niekoniecznie podejść do niego!), to będzie go atakował.

Offline

 

#3 2011-01-12 00:46:25

 Administrator

Administrator

Skąd: B-Ce
Zarejestrowany: 2010-11-15
Posty: 1023
Punktów :   
WWW

Re: Elfbot NG - Wszystko co z nim związane

Opcja numer 12 - Icons



UWAGA! DZIALA TYLKO OD TIBII 8.4!
Tutaj macie przykład jak zrobić prostą ikonkę.
http://img187.imageshack.us/img187/3546/iconsur0.jpg

Teraz krótki opis:
INACTIVE STATE:
Na samym początku zaznacz Enable Icons.
Name - Tu wpisujesz jak ma się nazywać Twoja ikonka w Icon list (po prawej stronie)
Size - W tym miejscu wybierasz rozmiar ikonki. Do wyboru Small lub Large. Wybierz także opcję On, by było widać ikonki na ekranie Tibii.
Lclick - wpisujemy komendę say utani gran hur. Teraz po każdym kliknięciu (lewym przyciskiem myszki) na ikonkę nasz char użyje strong haste. Czar można wpisać dowolny!
Rclick - wpisujemy komendę auto 200 haste. Po kliknięciu na ikonkę (prawym przyciskiem myszki) nasz char sam będzie trzymał utamo.
Icon type - wybieramy rozmieszczenie ikonki. Do wyboru: Normal, Resize, Tile, Center, Center X, Center Y, Left, Right, Top, Bottom. Nie będę tego opisywał, bo to każdy może sobie sam sprawdzić.
Icon ids - Tu wybierasz ID itemu, który będzie Twoją ikonką. (O ID itemów napiszę na samym dole)
Bkg type - Wybierasz pozycję, w której ma się znaleźć ikonka. Coś podobnego do Icon type.
Bkg ids - Wybierasz id itemu, który będzie "pod" Icon ids. W tym miejscu wybiera się tak jakby tło do Icon ids. (O ID itemów napiszę na samym dole)
Xpos - Wybieramy dokładną pozycję całej naszej ikonki (Icon + Bkg). Do wyboru mamy: Absolute, Previous, Left, Right, Previous Ac~, Previous Ina~. (Nie będę opisywał, bo to możecie zobaczyć sami). W pustej ikonce obok wpisujemy wartość np. 200. Można także wpisywać wartości na minusie. Nasza ikonka będzie przesuwała się w lewo bądź prawo.
Ypos - Dokładnie to samo co wyżej z tym, że nasza ikonka przesuwa się do góry lub do dołu.
Text - To co tu wpiszesz będzie widoczne w okienku Tibii, na ikonce. Warto zmienić kolory. Pierwsze okienko z kolorami wyznacza nam kolor czcionki, drugie okienko, tuż obok oznacza, że kolor czcionki zmieni się na taki po najechaniu na nią kursorem.

ACTIVE STATE:

Jest to dokładnie to samo co Inactive State z tą różnicą, że działa dopiero po kliknięciu prawym przyciskiem myszki na utworzoną ikonkę. Wtedy ikonka znika, a pojawia się tylko napis, pokazując, że jest dalej aktywna.


Kilka screenów jak to wygląda:
http://img258.imageshack.us/img258/4143/ikonkimi3.jpg

http://img206.imageshack.us/img206/8703/ikonki2ew8.jpg

http://img206.imageshack.us/img206/6621/ikonki3lz2.jpg

http://img218.imageshack.us/img218/4397/elbociktx5.jpg


Tutaj Macie wszystkie id itemów w tibi http://www.guildrasty.pun.pl/viewtopic.php?id=6
UWAGA... TEMAT ZOSTAŁ SKOPIOWANY W 99% Z www.tibia.net.plAUTOREM TEMATU JEST "Fragles" Link do orginalnego tematu: http://tibia.net.pl/poradniki/40029-elf … post183507

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.csjackass.pun.pl www.awaken.pun.pl www.menadzer2009zuzel.pun.pl www.klasa2bgimanr2.pun.pl www.usa.pun.pl